Je salespage (of verkooppagina) vul je het liefst helemaal met jouw inzichten over hoe geweldig je product of dienst is. Vertellen over hoeveel bladzijde het boek heeft of hoe goed de specificaties van je machine wel niet zijn. Het is natuurlijk heerlijk om bezig te...
Webpsychologie – Je hebt het begrip ooit vast wel een voorbij horen komen. Het toepassen van bepaalde strategieën op je website, om er zo voor te zorgen dat deze meer resultaat oplevert. Ondanks dat het makkelijk is hiermee aan de slag te gaan, zijn er nog veel...
Je hebt een website geoptimaliseerd en je ziet jezelf hoog verschijnen in de zoekresultaten. Top, nu komt er natuurlijk meer verkeer naar je website. Als het goed is tenminste. Hoe kun je dit eigenlijk meten? En als ze op je website komen, wat doen ze dan eigenlijk?...
Wat hebben de zoekresultaten wanneer je zoekt op ‘Lionel Messi’ en ‘Amsterdam’ met elkaar gemeen? Nee geen transfer van de Argentijn naar Ajax! In beide zoekresultaten toont Google een pagina van Wikipedia bovenaan. Vreemd denk je dan? Wikipedia gaat toch helemaal...
Er is bijna niets zo vervelend als wachten. Zeker wanneer je moet wachten op het laden van een webpagina. Bezoekers straffen dit af door weg te klikken en naar je concurrent te gaan. Google straft het af door je lager te laten scoren in de zoekresultaten. Het belang...
Recente reacties